Linailkay doğuma gitmeden 2 gün önce taktırmıştım Ankara da cok güzel doğal oldu gerçekten rahatlıkmış kirpiklerimde dökülmedi tekrar taktırıcam😅👍🏽 230tl taktırdım 2 hafta sonrada bakıma çağırıor dökülen ipek kirpikleri takıor ona göre de para veriosunuz ben doğum sonrası gidememiştim bakıma gitmedigim halde kirpikler var hala