tubiiik_ Askimecemnur bende dogumda kaybettim hala cikartmadim unutuyorum hep kimlikte iptal olmadi 4 aydir ehliyetle idare ediyorum ha bugun giderim diyorum ama unutuyorum
aselinannesi06 Askimecemnur bende kaybetmişim kızımın kimliğini Ankara da yaşıyoruz hemen gidip başvuru yaptık kimlik için kaybettiğimizi söyledik 25 lira mı ne almışlardı yanlış hatırlamıyorsam geçen sene oldu
tubiiik_ Askimecemnur biseyler alirken dusurmustursunuz benim montun cebindeydi telefonu alirken dusurmusum
Megututu Askimecemnur evet e devletten de görebilirsiniz önce kayıp bildirimi yapacaksınız sonra yeni kimlik başvurusu zaten o ekranda size 75 TL yatırmanız gerektiği söyleniyor