Kizlar 8.5 aylık kızım var artii delircem uyumuyor geceleri. 4 ay atgaindan sonra bütün dengemiz bozuldu. Gece saat başı uyanıp emmek istiyor emziriyorum onndk yatıo yine aglio uyaniioo.. her ay düzenli dktra da gidiyoruz bir problemi de yok görünen …. Bunu başka yaşayan var mı ya artık kesintisiz sabaha kadar uyumasi gerekmezmi daha gece beslemesini bırakamadi bile. Napicam çok çaresizim birde ise gidiyorum sbah 5 te kalkıyorum zaten saolasin kızım gece 12 den önce uyumuyor uyusada ayaktayiz zaten delircemmmmmmmm😔😔😔😔😔 bir uyku düzeni nasıl olusturablirim yada bu aylar böylemi tükendim.