Yeni atlattık rota vırusunu ates kusma ve ishal vardı hiç birsey yiyemedi su bıle ıcınce kusuyordu 5 dk bır ıshal kotu kokuyordu 2 gece serum aldık serumdan sonra ıshalı kesıldı kusması devam edıyordu doktorumuz ılac verdı kysması ıcın kullandık oda yavas yavas gectı oglum ıglestı derken banada gectı zorlu surec yasadık