Senemsedat133 ya ınanmyrm ne kadar vurdumduymaz izin alıp götürecek once cocuk norolojisi gormesi gerek bence cocuk doktoru da cok anlamiyor malesef umarm bisey yoktur emin olunur en azjndan ben ozel hastaneye götürdüğüm halde cocuk doktoru benm farkettgm bir cok seyi frketmedi boynunda tortikols vardi ben doktoru ikna etmeye calisiyrm cocuk yamuk bakuyor diye fizik tedavi aldirdm gerçekten de varmis .Normal gelisim sürecinde kendi kendine yürüdü ama tutunup kalkma yoktu emar cektirdik cok sukur bisey cjkmadi bende calisiyrm defalarca surat yesemde izin aldm götürdüm. Pskyatriye götürdüm kafama taktigm baska seyler jcjn cok sukur yeterki ben yanilym ama bisey varsada belki tedavisi vardır. Bu nasıl rahatlık