Senemsedat133 Ben bu devirde bu teknolojide bu imkanlarda insanların hala cahil kalmasını kabullenemiyorum ya. hepimizin ilk çocuğu ama araştırıyoruz okuyoruz bilgi ediniyoruz doğrusu ne ise onu yapmaya çalışıyoruz bu kadar mı önemsemezler çocuklarını anlamıyorum ya. Benim kuzenimde yurtdisinda yasiyor yazın geldi oğlu 2.5 yaşlarındaydı ve bende çocukta otizm belirtilerinin olduğunu farkettim onlarda çocukta anormal bir durum olduğunun farkında ama ne olduğunu bilmiyorlardı kuzenim kırılır belki diye teyzeme söyledim o da Almanya’da baktirdiklarini otizm olmadığını söyledi bende fazla üsteleyemedim. Sonrası 3 ay önce falan bi doktor şüphelenmis fakat orda otizm olup olmadığını araştıracak bölüme sıra almak en az 1.5 seneymis beni aradılar dediler Türkiyede bir arastirirmisin bende araştırdım çok iyi doktorlar buldum görüştüm ettim durumu anlattım cocuk 1.5 sene sonra 4 yaşına gelecek ve çok geç kalınacak bazı şeyler için dedim biran önce getirin yada online görüşün dedim.Biz bi konuşalım karar verelim dediler sonra teyzemle görüştüm kuzenim annesine demişki sen çok abarttın ortalığı ayağa kaldırdın. Bu durumda elden bisey gelmiyor maalesef anne baba bisey yapmadığı sürece biz ne yapsak ne desek boş 🤐