Dileksadan canım öncelikle sütüm yok deme psikolojik olarak kendini etkilersin . Süt arttırıcı lactamil , yeşillik , rezene , tahin pekmez , bol su tüket . Bebeğin biberona alıştığı içinde memeni kabul etmeye bilir . Eds yöntemini araştır derim bu sayede hem sutunu arttırır hem de biberonu bırakıp meme reddinin önüne geçebilirsin. Birde sütünü sagabilirsin . Sagma makinesine çorap geçir ne kadar sağdığını sağma işlemi bitene kadar görme bebeğini karşına al onu severek sağ bu beynine olumlu sinyaller gonderip sütünü arttırmaya yardımcı olur buna ek olarak düzenli ve sık sık emzirmen ya da sağman gerek yoksa artmaz canım