48 saattir kızımın ateşi var ve artık 3 saate bir calpol pedifen dönüşümlü vererek ancak kontrol altında tutuyoruz. Ve başka hiçbişeyi yok. Ateş yükselince tabiki huzursuz oluyor. Bitkin düşüyor. Ama ateşi düşünce aynı normal hali. Ve sanırım gün içinde yeterince enerjisini atamadığı için 2 gecedir uyumuyor. Az önce uyudu ve o da zorla. Oynucam da oynucam yataktan kaçmaya çalışıyor. Ağla ağla ağla en son pes etmedim artık. Nedir bu sadece ateş yani… diş değil çünkü dün gece 41 i gördük.