Ya kızlar oğlum nedense az çiş yapıyor su içmesi zaten çok fazla yani günde iki bardaktan fazla su içer gece kalkar ağlasa su ister süt içiyor ama günde en fazla iki bez değiştiriyorum fazla sı yok kesınlıkle sizce normal mı bebeği böyle olan varmı??