123ilker_annesi Anneler ben oğluma aptamil mama kullanıyorum emdiginde doymadigi zaman mama takviyesi yapiyorum ama bazende yemiyor 2 saatte bir besliyorum bebeğimi o saate kadar kalan mamayı döküyorum ısıtan varmı yada Siz nasıl kullanıyorsunuz
48316ELIZAN 123ilker_annesi 1 saat sureleri var dsha sonra dokulmesi lazim 1 saati doldurmadiysa biberonu sicak suya koyup o sekilde isitabilirsiniz .
dunyaharikasi 123ilker_annesi bence vermeyin kalıyorsa eğer 60 cc verin doymazsa 30 cc ilave edin. Her mamanın süresi farklı ama ben 10-15 dk sonrasında (gaz çıkarma molası) ne kadar kalırsa kalsın döküyorum. Çünkü çünkü mamalar durdukça bakteri üretiyormuş aklınızda bulunsun
iraz90 123ilker_annesi mama tekrar isitilmaz ve 1saatti gecince dokulur verilmez bende hep aptamille buyutuyorum coculkarimi 3 yada 4 saate bir surekli yeni mama yapiyorum
123ilker_annesi dunyaharikasi Tşk bebeğimiz kaç aylık benimki 2 aylık 60 cc yetiyor çok ac ve emmedi Yse emerse 50 fazlasını dokuyorum