Bebeklere yapılan aşıdan bitek ben korkuyo olmayım lütfen ya. O gün bebeğim yerine bütün gün ben huzursuz oluyorum ateş çıktı mı çıkacak mı yarın 1 yaş aşısı olacak şimdiden korku başladı bı önceki aşı olduğunda kovit olduğunu da öğrendik ikisi bir arada baya ateşlendi 1 hafta boyunca hasta oldu artık ateş deyince yüreğim hopluyo adeta. 1 yaş aşısı zor mu çok ateş yapar mı huzursuz olur mu ? 🥺