Simgecvhryca Bugün 1 Aylık olduk aşı sonrası ağlıyor bebeğim ne yapacağımı şaşırdım calpol verdim ateş 36 ama bi huysuzluk ve ağlama var normal mi acaba uyumuyor
Lat Simgecvhryca o damladan canim benim. 1 2 gun verme bak çocuk nasıl düzeliyor. O damla her çocukta gaz yapıyor muadili isteyin doktordan. Yazik çocuğa ben kestim de rahatladım ilk bebegimde..
Asaftalha Simgecvhryca evet o d3 gerçekten Çocukları mahvediyo benim oğlum 56 günlük bnde bıraktım kullanmayı aşı içinde 2 gün sonra geçiyo bide atak haftası felsn da olabilir benimki öyle denk gelmişti bana zordu 2 gün