Azrasemih ilk kızımı kademeli konuşarak kesmiştim sütten. Hatta öyle bağımlısı olmuştu ki. Günde 5 kere emiyorsa 3 e 2 ye 1 e düşürdüm zamana yayarak. Uyku ve meme bağını kestim bir süre dobra da artık büyüdüğünü sütün bittiğini isterse memeyi seveceğini öpeceğini ama sütün gelmeyeceğini söyledim 27 aylık civarı sorunsuz bıraktı… Şimdi gelelim asıl meseleye 2.kızım aslında memeye düşkün değildir sadece öğle uykusu ve gece uykusundan önce ve gece 1 kere emer. Onun da önce uyku meme ilişkisini kestim ve kademeli artık sütün olmayacağını VS söyledim. Hatta 3 gün önce artık süt yok gel memeyi öprlim sevelim uyuyalım dedim 2 gün gayet iyiydi ama bu gün çıldırdı asla kabul etmedi emmek istedi. Kademeli ve konuşma bu kızımda işe yaramadı ben de mecburen sirke sürdüm tadına baktı bu kez daha çok ağladı emmek istiyorum diye. Her neyse 1 saat sonunda sakinledi. Sürekli konuşuyorum bu arada artık büyüdüğünü sütün tadının değiştiğini söylüyorum. Bunu bu kadar uzun yazmamın sebebi her yöntem her bebekte aynı etkiyi vermiyor maalesef. Siz araştırın bebeğinize uygun yöntemi siz bilirsiniz. Bu arada kızım 29 aylık.