Kızlar koluma bileklik gıbi biseyler almak istiyorum bütün bileziklerini arsa alırken bozdurmustuk. Bugün kuyumcuya gittik içine çeyrek takılan bileklik vardı içi boş haliyle 350 TL dedi ama altın kaplama dedi. Başka kuyumcuda altın kaplama yoktu gerçeği vardı 9000 TL dedi. Sizce altın kaplama için 350 TL fazla değil mi adam asla.kararmaz alan herkes çok memnun en çok satılan model falan dedi ama.bilemeeim kararma yapar mı diye. Gerçeğini alırsam yarın bugün bozdururken çok değer kaybedecek bende onu istemiyorum . Ne yapsam sizce fikirleriniE ihtiyacım var ?