Bebeği farklı pozisyonlarda tutarak emzire bilir, tek tip tutuyor dersen memeyi agzına eliyle yukardan asagıya, alltan yukarıya, yanlardan meme ucuna doğru saga bılır, benım sütümde fazla oldugu için ben hep kızımın agzına elimle sagıyordum hala daha yaparım rahatladıgını göreceksiniz :) çok pardon emmiyor tam anlamamışım emdiği halde diye gibi okudum… Şırıngayla besleyebilirsiniz mama kasıkları oluyor oda güzel içim için biberon vermeyin ama emmesi geçnesin birde alt dudak dil bagı varmı ona bakın eger varsa çocuk dr götürüp kestirin oda meme reddine neden olabiliyormuş