Artık Sleepy ile muhattap dahi olmak istemiyorum tam 3 kez iade yaptım her seferinde gelen ürün defolu geldi bi kaç kez benzer konu açtım ürünlerin iadesi incelenmesi hep zaman aldı beni iki aydır ekenomik olarak çok zorladı çok yıprandım. Bebeğimin bem göbeği hem beli hep kırmızı oldu sleppy natural kullanıyordum yeşil paket bahsettiğim bölgelerinde ele gelen minik minik sert şeyler ver o kadar tahriş ediyor ki alt temizleme pamuklarından koyarak kullanmaktan bıktım artık çoğu zaman da kayıyor çıkıyor… para iadesi yapın diyorum yapmıyorlar. Yarın tekrar iade ile uğraşacağım. Lütfen bezlerinizin o kısımlarını kontrol ederek sorun görünmüyorsa tavsiye edin ki yarın hemen alayım gerçekten bıktım artık a101 inli nasıl acaba