Rozza birçok bebekte oluyor bu ve anne sütü alıyorsa 10 güne kadar normal diyor doktorlar biz de yaşadık aynı şeyleri, gaz giderici sab simlexten fayda gördük ama bitmiyordu o gaz derdi 4.ayına kadar, sürekli karnına masaj yapın ben bebeğimi gün aşırı yıkayıp suyun içindeyken ve kurulayınca karnına masaj yapardım öyle kaka yapardı, bu arada sakın poposuna bu şekilde müdahale etmeyin sürekli müdahale edince ona alışıp kebdi kendine yapamaz olurmuş, bir süre böyle olacak ama zamanla geçiyor o durum, 1 öay kaşığı zeytinyagını mama kullanıyorsa mamasına ekleyin kullanmıyorsa sütünüzden azcık sağıp ona katıp verin direk zeytinyağını içirince mideleri bulanıyor başka şekilde de karıştırmayın sindirim sistemi anca düzene girecektir