Hadi binbir oyunla bebeği uyuttuk tamam, uykuya dalmasını da bekledik herşey iyi güzel de ya kucağınızdan yatağa bırakma işlemini nasıl yapıyosunuz. Benim kolum başının altında kalıyo bi 5 dk da belim bükük bebek yatakta kolum başının altında bekliyorum. O eli ordan çekemiyorum çekince uyanıyo 😭 yok mu bunun bi püf noktası ?