Masalumay geçmiş olsun kanda enfeksiyon var antibiyotik başlarlar büyük ihtimalle bide kaç yaşında kızınız bilmiyorum ama şeker de bir tık yüksek kan alımında zorlandılarsa bazı değerler biraz düşük ya da yüksek çıkmış olablir enfeksiyon dışında önemli bişey görünmüyo kan gazında ki oksijen düşüklüğü de venöz kandan bakıldığı için düşük normalde atardamardan alınan kanla kan gazı çalışılır vücudda sıvı kaybı var mı yok mu diye bakmak için venöz kanla çalışılmıştır tahminimce sıvı kaybıda yok bu sonuçlara göre