CatBoy canım ben sana yazayım. Simdi bugun atesi hep cıktı dusurduk. Yatarkende yine verdim surup atesi var gibi dokununca olcuyorum 37.3 falan cıkıyor ama cocuk usuyor. Ustune ıncce uzun kollu pijama var altımdada aynı. Ustune de ince bise ortsem. en son 9 da calpol verdim. Simdi uyandırıp dolven vereyim mi? Yoksa uyanmasını mı bekleyim. Bide uyurken bise olmaz dimi cok panik haldeyim suan ne yapım bilemedim