Merveervam18 TANI kös gevsekliği reflü gasrit enfeksiyon yazıyor doktoruna sora al git dediler endeskopim çok zor geçti istifar ettim çok kötü oldum bu yüzdem biyopsi alamadılar bu gün ilk defa hastaneden nefret ettim önemli bir şey mi
Gnert_ayfn22 Merveervam18 Normal şartlar altında midede bulunan gıdalar yemek borusuna geri gitmez. Budur kös gevşekliği. Reflüde yanma olur çok kötü bnde de var
Merveervam18 Gnert_ayfn22 bende yanma miğde ağrısı hiç birşey yoktu yemek yediğimde karnım ağrıyordu ishal oluyordum ondan endeskopi yapıldı bunlar çıktı şaşırdım
Yarenmerve Merveervam18 canım geçmiş olsun sanırım gastritin vwr bende endoskopi oldum miğdemden parça. Falan aldırlar bir sürü ilaç içtim bir sürü 😒😫1 ay boyunca diyet yaptım şükür iyim ama dikkat etmen gerekiyor çok yağlı be baharatlı şeyler tüketme birde ben kudret narı çok yedim tadı baya iğrenç olsa da o acıya değer sende ye
Merveervam18 Yarenmerve benim miğdemde ağrı acı yokki canım ben yemek yiyince karnım sızlıyo ishal oluyorum yarım saat sonra geciyo ama o yarım saat ölüm gibi
Zeynepalya_ve_annesi Merveervam18 yemek borun acik kaldigi icin yemek yedikten sonra asit yukari cikiyor reflu gibi rahatsiz ediyor kusma hissi geliyor agiz içinde kötü koku yapar bogazda yanma yapar asitli yiyeecekler ve. İcecekler tuketmemelisiniz maydonoz bile yememelisiniz
Merveervam18 Zeynepalya_ve_annesi bende bu belirtiler yoktu ki maydonoz soğan yerim bi şey olmadı hiç ağrı sızı vs
Merveervam18 Giz3w hayır yapılmadı doktora dedim bak bana endeskopi yapma bi şey cıkmaz benim miğdemde ağrı bi şey yok dedim varmış meğer