Glsm45 gaz sancısıdır canım bende 38+1 doğum yaptım doğumdan 1 ay sonra bi ağlama bi ağlama susmuyor uyumuyor doktora götürdüm gaz dedi sab simlex gaz ilacını önerdi onla düzeldi. 7 aylık olduk yine gaz sancımız başladı yine o gaz ilacını aldım çok iyi bi gaz ilacı sende Al bence biraz pahalı ama derde deva sigorta zaten karşılamıyor gaz ilaçlarını