Keppi 3ay 15 günlük sünnet oldu. Dikisli yaptirdik. Ilk 1 hafta goruntusu zor geldi bana oglum gayet rahat gecirdi. Kucuk olmasininda avantaji vardi tabi. Calpol dolven falan vermisti hatta agrisi icin 2 gun anca kullandik. Karton bardagi kesip pipisine koyduk bezine degmesin diye. Sari kantaron yagi surduk doktor tavsiyesiyle ayrica verdigi kremleri kullandik ortalama 15 gunde de iyilesmistik.