Merhaba kızlar yine önerilerinize ihtiyacım var ben çalışıyorum ikinci çocuk doğdu doğalı büyük oğlum (4yas) çok alıngan hassas nazlı her şeye ağlıyor hep arıza çıkarıyor mesela bugün de ise gidiyoruz diye ağladı hiç yapmazdı. Beni de emzir ayağında salla kardeşimi niye yaptınız istemiyorum onu dışarı atalım diyor kıskandığı çok çok belli. Ama napmam lazım bilmiyorum çok fazla ilgilenemedigim de bir gerçek. Oyun oynamak istiyor sürekli ama ev işi hiç bitmiyor bulaşık çamaşır ve ev hep dağınık hiç birine yetişemiyorum. Her şeyim yarım akşam sofrasini inanın 11de topladım çünkü kriz hiç bitmiyor eşim çok yardımcı ama olmuyor olmuyor olmuyor oğlumu mutlu edemiyorum bazen kızıyorum kiriyorum o yüzden özgüveni de kalmadı çocuğun napmaliyim lütfen bir şeyler önerin