Kızım 4 aylık. Söylerlerdi inanmazdım ciddiye almazdım. Ama şimdiden kızımın gözü sürekli babasında. Babasına cilveler yapıyor sesli gülüyor kahkahalar atıyor. Daha bana sesli hiç gülmemiştir 😂 yani bana da güler eder ama babası varken gözü hep onda. Geçen ananesi kucağına aldı babasına gitmek için çığlık atıp ağlamaya basladı 😂 bu hep böyle mi olcak ya bazen kıskanıyorum yalan değil