Bircan1901 Selam anneler hangi mamayı öneriyorsunuz ben Aptamil kullaniyorum ama şu 1 haftadır kakasını yaparken çok huzursuz oluyor
_YanakReisinAnnesii Bircan1901 mama konusu bebekten bebeğe çok farklılık gösteriyor deneyerek bulmalısın 🙏 öneriye gelince de sma optipro kullanıyoruz memnunuz
Ceyloo0625 Bircan1901 hipp combiotic kullanıyorum çok memnunum. Diğer mamalara göre biraz pahalı . Sma denedim sevmedi içmedi . Her bebeğin damak zevki başka . Ama hipp i kesinlikle oneririm
YagmurDorukk Aptamil in comformil olanını deneyebilirsin. Gaz problemi olanlar için iyi bi seçenek bence
Bircan1901 Ceyloo0625 bı arkadaş demisti anne sütüne tat olarak da en yakın hipp demişti bakmış tadına 🤗
Blablabla1 Bircan1901 bende aptamil kullandım çok gaz yaptı kusuyodu bide şimdi bebelac kullanıyorum çok memnunum gaz problemimiz kalmadı kusmada olmuyo
Bircan1901 Blablabla1 evet şu 2 3 gündür kusma yapıyor hem emzirip hem mama veriyorum yetmediği zaman bugün mamayida kabul etmedi anlamadım ne oldu
Blablabla1 Bircan1901 bende öyle yapıyodum önce emziriyorum yetmediği yerde mama veriyorum genelde akşamları huysuzlanıyo çünkü doymuyo bebelec tavsiyemdir bebekten bebeğe değişiyo gerçi