Hikmet93 12.kilo demissiniz boyu uzunsa ve aylik en az 300 400 gr dahi aliyorsa raporlu mama verilmiyor….ornegin gecen sene Ağustos ayında kizim 12,5 kiloydu zehirlendi 1.hafta kustu 9,5 kiloya düştü subat ayında hastaneye goturdum saclari dökülüyor burnu kaniyor diye tum kan tahlilleri yapildi çölyaka kadar bakıldı kan degerleri iyi colyak yok denildi ama kaybettigi kiloyu 5 6 ayda zor aldigi icin diyetisyene yolladilar 2 ay diyetisyenin verdiklerini yaptık kilo almadı aksine boyi uzadi kilo verdi hareketli bir cocukta yiyor ama yedigini yakıyor….3.ayda bize raporlu mama verildi suan mama kullaniyoruz 10.gunundeyiz daha tartmadım maması bitince gidicez doktora bakalım ne diyecek…