Bir kurtulamadık göz Pınarı tıkanıklığından hep sulanıyor ve çapaklanıyor. Kendi doktorumuz 2 kere damla verdi. göz doktoru ayrı verdi. Geçmedi üstüne dünya göze gittim nasıl masaj yapılcağını gösterdi ve kremle damla verdi. 4 aya girdik arada geçiyor gibi ama yine oluyor. Kaynamış ılık suyla siliyorum. Çayla denedim anne sütü denedim fayda etmedi. 1 yaşa kadar normal dediler ama çocuğumun gözü kızardı artık. Çok çaresizim uzgunum🫤