Nargiza97 Yeni doğum yaptım normal doğumum oldu ama basur çıktı, canımı acıtıyor zor kalkıp oturuyorum, benim gibi olan varmı, siz ne yaptınız ya da ne tavsiye edersiniz?
simsimum Nargiza97 battaniyeyi simit yapıp oturuyordum sonra doktorumuz Bi krem verdi aşırı rahatlattı acısı felan kalmadi
Majesteleri Nargiza97 doktorum bana fitil vermişti ama benim aşırı kanamam oluyordu klozet peşete kan gölüydü resmen fitili kullandım 3 gün o geçirdi
elifinannesi53 Nargiza97 bende yaşadım aynı durumu ama zamanla düzeldi patlıcanın yeşil sap kısmını kaynatıp içtim çok iyi geliyor birde doktor sert diski olmasın diye toz bi ilaç vermişti suya katıp içiyordum
simsimum Nargiza97 yarın adini yazayım olur mu şuan kremi bulamam ama çok iyi krem doktorunuza danışıp kullanabilirsinuz
Zekiye_123 Ayy Allah ım yardımcınız olsun inşallah 😔 doğumdan sonra sezeryanla doğum yapmama rağmen hem basur oldu hemde makat yırtığı. Çok çektim ağlıyordum artık bebeğime de tek başıma bakıyordum. Halen daha ödüm kopuyor aynı şeyleri yaşayacağım diye. Procto glyvenol fitil ve kremi var uyuşturuyor resmen çok rahatlatıyor. Ne kremler denedim birde hemopropin var birsürü tavsiye okudum kadınlar kulübü ekşi sözlük. Burda açılan postların hepsine baktım. Diğer kremleri de ismini söylerdim ama benmki çatlakta olduğu için doktor ona göre de vermişti. Çok ağrı olduğunda sıcak suya oturabilirsiniz Bi nebze rahatlatıyor kesinlikle lavaboda ıkınmayın bol su için ki kabız olmayın hoşaf baş tacı bağırsakları düzenliyor eski sağlığına kavuşturuyor. Birde basur aslında bir bağırsak hastalığı imiş yani ıkınırken zorlandığımızda şişiyormuş ben kabızlık bile yaşamamışken çektim bu acıyı 😑 fitili mutlaka deneyin aile hekimi yazmıştı kadın doğum doktorum da aynı fitili yazmıştı. Uzun ve karışık oldu ama siz böyle yazınca o günlerim aklıma geldi canım yandı resmen. Rabbim şifa versin inşallah ❤
Nargiza97 Zekiye_123 çok teşekkür ederim, deneyeceğim yazdıklarınızı, sabr edilir gibi değil, bir an önce iyileşmesini istiyorum.
tuttioz Nargiza97 Hemopropin krem öneririm hem içeriği temiz hem çok etkili benim kanamam bile oluyo onu dahi geçirdi.