hannesli anlamadığın için şöyle diyeyim son kez; Mandıra işletecek kadar çoook sütüm vardı oğlum emerken günün her vakti tişörtüme dek ıslanırdım göğüs pedleri hiç gelirdi. Oğlum 3 ay önce meme reddi yaptı, bir daha da emmedi. Bende bari sağarak vereyim hem de mastit olmamayım dedim. Bil bakalım ne oldu? Sütüm bitti. DOKTOR “oğlumin emmediği için, çocuğun ne kadar süre ihtiyacı olduğunu sağım yaptığından anlamaz beyin. Beyne sinyal sadece emzirdiğin sürece gider. Bu yüzden de sağım yapa yapa süt biter, emmeye benzemez” dedi. Ve evet, DOKTOR haklı çıktı. 3 ayda süt müt hiçbir şey kalmadı. Fışşkk diye akan sütler bugün damla halinde bile yoklar. Postunda çok karamsardın, bende aslında gülerek şaka yollu bi şey söyledim ama fazla alınganlık yaptın. Asla kırıcı olmak değildi amacım, daha çok esprili yaklaştım senin karamsarlığına nazaran. Ama bazen olur öyle, insan sinirliyken vs okuduğunu da yanlış anlar. Ya da yazarken hissedilen şey, okurken karşıdaki insana geçmez. Ne diyeyim, her şey gönlünce olsun. Sağlıcakla… 🌸