Haftaya kizim 1 yaşında olacak. Pazar geceden beri uykuya aşırı direnme ve çok çok çok sık uyanma sorunlarımız başladı. Zaten çok da kolay bir bebek değildi. Iyice perişan bie durum oldu. Uyuyor gözleri kaoali ama hala kalkmaya çalışıyor ağlıyor. Gece kaç kere kalktığını sayamıyorum bile artık. Bir de iki gündür yürüme aşamasında. Beş altı adım atıyor çok rahat. Bu durumu yaşayan vae mi. Ne kadar daha sürecek 🦒😥😥😥 uykusuzluk yorgunluk zirvede. Vücudum uyuşuyor resmen. Ama her şeye rağmen iyiki canım kızım ❤