Iyi aksamlar herkesee :) oğlum 8 ay 18 günlük.2 kutu tetagil almıştım indirimden ama şimdi onun da fiyatı artmış. Osanit daha etkili ve daha uzun süre gidiyormuş. Gittigidiyor da 175 tl şu an. Oradan alan var mı? Güvenilir ve orijinal olsun istiyorum sahte ürüne para vermeyeyim diyorum ama orijinali nasil bulacağım ve nasil anlayacagim onu bilmiyorum malesef. Yurt dışında yaşayan akrabam da yok. Sizlerden alan varsa nereden aldığını ve orjinal olup olmadığını yazabilirseniz çok sevinirim. Şimdiden teşekkürler herkese :)