Hanımlar selam 👋2 sorum olacak size . 9 aylık bebeğim var hiç adet gecikmesi yaşamazdım bu ay tam 1 hafta gecikti sabah ilk idrarla test yaptım negatif çıktı. Düşündüğümüz zaman herhangi bir kaçak da olmadı ama şüpheye düştüm hala adet olmadım . Ağrım da yok anlamadım . Bu ay adet gecikmesi yaşayan var mı acaba? Hani Ramazan’dan çıktık bayramda yemeğe tatlıya yüklendik bayram dan sonra düğünümüz vardı il dışına gittik geldik . Mevsimsel flan olabilir ni acaba ? Diğer sorum da kızımın 2. Dişi çıkıyor diğer dişiyle sol göğsümü ısırdı sürekli resmen delik açıldı . Bugün sadece 1 kere emzirdim sonra sağdım o göğsümü şuan göğsüm çok şiş ucu resmen ağrıyor sağlık ocağının verdiği deri ve yara kremini de sürdüm başka ne yapabilirim mastit olmaktan korkuyorum 😨