Kızım 15 aylık dün aşısı vardı yaptırırken çok fazla kendini kastı ve korktuğu için ağladı aşı yeri bikaç saat sonra şişmeye başladı altını açınca fark ettim her iki bacağı çok kötü şiş ve kızarık ayrı iki çocuk doktorunu aradım ve sordum biri kas kanaması olup olası bi durum olduğunu söyledi diğeride aşı yapılırken ki yanlış hamleyle çok ileri düzeyde reaksiyon oluştuğunu söyledi yarın muayene için götürücez daha önce başına gelen var mı bu aşı sonrası özellikle şişlik kızarıklık için ne yaptınız ne iyi gelir