Cengizhanelifcan benm kızımda 5. Gün kontrolünde değeri 22 küsur cıkmıstı bizde ABO kan uyusmazlıgı vardı birde 36. Hftada doğm yapmıstım kontrolde dr çok yükselmiş ivedi olark yatıs yapmanız lazm dedi birgün dha gecikseydik kanı değişebilirmiş nerdeyse 2 gece fototerapi aldı değeri 9a düştü sık sık emzirdiğim halde böyle birşey yaşamıştık hem erken doğmun hemde kan uyusmazlıgının etkisi fazla tabi bol emzirmeyle şükür atlattık fakat gözlerinden sarılığın kaybolması 40 günü aşmıştı