Onurbunur ter bezleri 4. Ayda gelisiyor ilk zamanlarda cok kalin giydirilirse hep boyle dokuntuler olur ve zor geciyor evet her gun yikayin oda sicakligina gore ince giydirin pamuklu kiyafetler olduguna emin olun polyster vs terletir yakar.Benim bebegim yazin ortasinda sadece atletle dolasti 37 derecede hep boyle isilikti malesef her gun yikayarak duru suyla anca gecirebildik