AnneMi_ne bebeğin karakteri önemliymiş. Mesela benim bebeğim bebeklikten beri sakin ve anneme bırakınca ağlamaz aramaz beni ama görünce heyecanlanır bu onun bana güvendiği anlaöuna geliyormuş çünkü aşırı tepkisiz değil örneğin annemde de acıklında huysuzların beni arıyor önemli olan ihtiyaçlarında annesini araması ve annesini görümce sakinleşmesiymiş. Aşırı tepki de tepkisizlikte sıkıntı dediler