2 aylık bebeğim var gündüzleri güzel uyuyor fakat akşam 5,6 dan gece 12 ye kadar uyumuyor uyutmaya çalışıyorum her yolu deniyorum bir türlü uykuya dalamıyor saatlerce başında kalıyorum yani gazdan dolayı olduğunu düşünmüyorum çünkü canı yanar gibi ağlamıyor gazı olduğunda farklı ağlıyor çünkü sadece uyuyamadığı için huzursuz oluyor var mı böyle olan önerileriniz neler geçici bir süreç mi ama doğduğundan beri bu şekilde nerdeyse🤷♀️