Methabalar sevgili anneler
bebeğimin menenjit aşılarını 7.ayında yaptıracağız bu ay bu aşıyı yaptıran var mı
doktorumuz bexero ve nimenrix olarak 2 aşıyı da yaptırmamızı hastalığın 2 türü için ayrı olduğunu belirtti ama kafam karışık herkes bu ayda bu şekilde mi yaptırıyor? Aşı fiyatları almış başını gidiyor iki aşı toplam 1295 lirayken sizlere de sormak istedim