Kızlar bebeğim 9 aylık evdeyim ben ilgileniyorum onunla. Evde sürekli bana yapışık bireysel oynamıyor hep bacağıma kucağıma dolanıyor gezmek istyor dışarıda ise yüzüme bile bakmıyor yabancılara gülücükler saçıyor biri kucağına alsa huysuzlanmıyor evde de eşimle çok sakin onu daraltmadan oynuyor, geceleri çığlıklarla uyanıyor çoğunlukla evde oda değiştirdiğimde peşimden geliyor. Benimleyken huzursuz bir bebek görüyorum ama bunun bağlanmayla ilgili olabileceğini düşünmemiştim hiç lohusa dönemim sancılı geçti bi süre emziremedim ve zorladım memeyi tutturmaya ondan mı oldu , güvenli bağlanma bu kadar pamuk ipliğine bağlı bişey mi Artık çok huzursuz oldum eşime bırakıp iş yaparken falan acaba hata mı yapıyorum, onsuz kuaföre falan gidince hata mı yapıyorum tecrübeli anneler ne düşünüyorsunuz