Arkadaşlar bebeğim 2 aylik olmasina 1 gün var meme reddi başladı 2 gündür gece emiyo gündüz memeyi ağzına almıyor ağlıyor diliyle itiyor. Kucağımda pış pıslayip 5 dakika zor veriyorum . Bu şekilde olup da duzelen varmi hic duzelecek gibi durmuyor cok agliyor itiyor memeyi