Valla bizde 1 yasındayız,, anne, baba, meme,dede bnun dısında kelime yok dert etmiyorum acıkcası gel dedigimde canu isterse geliyoe istemezse gelmiyor, kupleri yeni dizmeye basladık ust uste birkaç gündğr, sıralama var yurume daha yok, çirkin oluyor baybay yapıyo, ama söz olarak taklit sadece babayı yapıyor onun dısında taklit yapmıyr konusma olarak hareketleri yapıyor dert etmiyorum her cocugun gelisimi farklı sonucta