Ayy kızlar 6 ay 1 haftalık oldu oğlum. Ek gıda tanımları bitmek üzere. 4,5 aylıkken ataktan dolayı meme reddi Yaşar gibi olduk. Mama meme şeklinde gittik hep. Emzirme danışmanı ile mamayı bırakmaya çalıştık ama baktım hem sağma işi çok zorladı süt artsın diye hemde aç kalıyor tekrar vermeye başladım günde 1 defa bazen 2 şeklinde. 2 gündür sanki sütüm mü azaldı anlamadım memede yine ağlamaya başladı mamayı 2-3 defaya çıkarttık. Bu sura biraz suyu az tükettim ve yemeği azalttım çok fazla kilo almaya başladım diye ondan mı azaldı acaba. Öneriniz neder fikir verin lütfen 🌸🌸🫶