Annnelerim 1 hafta sonra artık 1 yaşındayız,herseyimiz degisti .Kendine vuruyor ,mızmız ,huysuz gibi…. bi de prematüre dogduk biz .Çorba ağırlıklı, ekmek ,meyve ,muhallebi, yumurta haşlama gibi şeyler yiyoruz…. Daha katı yemek istemiyor … Kötü bir durum mu