Maria1981 Merhaba yaklaşık bir aydın bebeğim çok fazla kusuyor mukuslu, pütürlü ve süt şeklinde hep kusuyor doktoru gaviskon verdi ama fayda etmedi, gazdan dolayı da olduğunu düşünmüyorum ama bir türlü geçmiyor sizce neden ?