Oglum 4 gün sonra 11 aylık oluyor. Şimdiye kadar düzenli olan uykumuza bi haller oldu.
aksam 8-5 ,9 dedimi uyuyan cocuk bu saatte uyanık. 12’de zar zor uyutuyorum. Normalde erken kalkar 7-8 gibi oglen uyur birde aksam uyurdu. Sımdı yine erken kalkıyor öğlen uyku yine aynı ama bu akşam saatine ne oldu anlayamadım. Uyumak istiyor sersem gibi dolanıyor ortalıkta 🥴
11 aylık anneler uykularınız nasıl ( gece uykumuz rahat onda bi sıkıntı yok)