Selencakilci Merhaba bizim bugün kırkımız çıktı ve hemen sünnet olduk ama doktor bardak kullanıcak ve asla krem sürmicek ağrı kesici almıcak dedi böyle üç güne iyileşirmiş ama bilemedim aynı durumu yaşayan var mı aramızda ?