Selam herkeze, bebeğim 4 günlük. Beni emmek istemedi ve çok acıktığı için ben sağdığım sütten kaşık ile ağzına verdim ama birden yutkunamadı ve nefes almayı bıraktı. Dudağının üstü morardı ben o an çok korktum düz tuttum bebeği sonra nefes aldı. Ama çok korkuyorum ona zarar vermiş olabilirmiyim?😞😞😞