Öncelikle merhaba,
Ben Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmeniyim. Bugün bir tanıdık akrabam bilmem kelimesinin tahlilini sordu. Bil-eme(uma fiili, yeterlik olumsuzu) m (1 tk şahıs) şeklinde çekimleriz birleşik fiil dedim. Biz böyle anlatıyoruz. Bir arkadaşım ilkokul çocuğuna bil (fk) e (yardımcı ses) me(olumsuzluk eki) m (1 tk şahıs eki) diye anlattıklarını söyledi. İlkokul çocuğuna bilmem kelimesini nasıl tahlil ettiriyorsunuz?