Asabi Kızlar ikizlerim 6ay 6 günlük. Gece beslemek için kaldırmalı mıyım? 6 aylık bebeği olanlar nasıl yapıyor? Doktor bana 1 yaşına kadar 3 saatte bir mama ver dedi gece de aynı şekilde dedi. Ama bu sefer uyku düzenimiz hiç olmuyor 🤷🏻♀️
hellomom Asabi 3 saat çok fazla. Zaten 4 aydan sonra 8-10 saat aç kalabilirler. Eğer uyanmıyorsa hiç uyandırmayın. Uyanıyorsa da 1 kereden fazla beslemeyin çünkü zamanla alışkanlık yapıyor, uyku kalitesi düşüyor ve en önemlisi büyüme hormonunu baskılıyor.
Gamze00777 Asabi büyümüşler artık acıkınca uyanır sen uyandırma. Benim kızım 11 aylık olacak ben kestim gece beslenmesini bi kaç ay önce. Acıkmıyor ki kalkmıyor.
NeSiG Asabi kızım 6 aylık 15 günlük en son yemegimizi sat 9:30-10:30 yiyoruz ondan sonra uyuyo sabah sat 9 gibi uyanıyor .. 2 buçuk aylıktı gece yemeğini yemesini ..hiç uyandirmadim gece mama yesin diye ..tabikide aç olan bebek zaten uyanır ve ağlar ama maşallah kızım hic uyanmadı …
Alyaaselim Doktorumjz 3 aydan sonra uyandırma kendisi acıkınca uyanır artık sen uyandırırsan düzeni olmaz ilerde pişman olursun demişti. Kızım 1 hafta sonra 6 aylık olacak 3 aydır kendi uyanınca emziriyorum
Alyaaselim Asabi rica ederim. Kendisi acıkınca çok rahat uyanır zaten 1 yaşa kadar çok saçma geldi bana
Sumeyre 5 aylik kizim 2 saate bi en gec 2,5 saate kalkiyo emmek icin ama uyanmazsa uyandirmazdim heralde..